12/11 , 2008

godkväll :*

ett tag sen ja skrev nu, vet inte rikigt vart jag varit sen sist :p
jag sitter o lyssnar på en låt som suger :o så ska byta, vänta...så nu har ja på världens bästa låt.
BEAUTY IN THE BREAKDOWN. <3
jag har typ ryck på bdb för det är helt jävla cp, kan typ inte kolla andra bilder.
sen äre allmänt segt, vet ifan om det är vårat internet elr nått.
men nästa vecka får vi iaf snabbare internet! :D love my daad asså
sen har ja skit ont i huvudet med och marcus är osocial som aldrig förr
men gud va jag klagar!!

idag hade vi två lektioner matte och svenska. fast i omvänd årdning.
sen käka ja med jessi, fia, emelie, fegge o vilka det nu va
så drog ja till stan o så till ryd o kolla hur tojja bodde :)
sen vid 4 åkte ja hem oså var ja på bandy ikväll.
trött som ett as onu sitter jag här! känns som jag är heeelt slut
ska nog krypa till sängs snart

TAKECARE.
kyss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0