21/11 , 2008

oooh ,då har man fått "gris-kopper" elr räv skabb som min pappa säger ;B x)
blir att gå på antibiotika och 2 olika sortes salva i 10 dagar! :(
kanske ingen skola nästa vecka, och inte umgås med ngn heller...
fyfan, ja kommer döö!!!
men är väl bara att svälja dom förbannade pillrerna och se glad ut...
jag kommer iaf sakna ihjäl mig efter marcusss :'/

ikväll ska jag nog se på idol,
hela helgen kommer spenderas hemma, blir väl att chilla.
se film, mysa i soffan. umgås med familjen kanske ")
SEN FRAMFÖR ALLT BLI BRA!
men grejen är ju att jag känner mig inte det minsta sjuk...
förutom att jag har ett par prickar på över kroppen.
men dom kliar inte änns. så besvärliga ett par prickar kan vara då.

lämnade in min meny idag med som jag gjorde igår
jag hoppas verkligen att jag får bra betyg på den nu :)
så mkt tid som ja la ner på den igår.
i helgen ska jag iag göra klart svenskan.
ska bara göra en framsida, sen är den redo att lämnas in.
kanske blir på måndag, om jag går till skolan, vill det helst.
men får se hur prickarna är då xD


JAG SAKNAR SARAH SOM EN KO OXÅ :(
& jag älskar marcus.
<3



jag och min hoooneeeyyy :)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0