11/10 , 2008

Ameeh hallååja

nu har ja inte skrivit på ett tag igen, ja glömmer hela tiden (a)
vart ska ja börja!? :p
har nog hänt rätt mkt sen sist, fotbollen är tex slut nu.
Säsongen avslutades med vinst mot kisa, 3-2 och alla mål av mig :)
vi har även hunnit köra laserdome med laget =)
skit kul, tror det blir BSK en säsong till sen iaf.  Har grymt svårt att skiljas från er :*

igår var jag med maakie o stollen typ hela dagen =')
sen drog ja o maakie till julia på kvällen så sov maakie här inatt!
och hela dagen ida har ja vart med han :) det vart mkt slappt!
mest TV & han lira även CS eftersom han börjat bli halv nörd 8'D

Ikväll har varit en lugn kväll :)
kollat sverige - portugal , mkt bra match av sverige.
ovanligt att man inte är besviken :o många bra chanser!
och pappa var där ;o grymt avundsjuk :( :p
men jätte kul för den gubben asså ;)

Imorn ska ja ner till stugan med mamma, brorsan (pappa vetja inte om han ska med)
sen ska moster lena, alf & mormor o morfar dit :)
blir att göra ordning för vintern. Ställa in allt oså! samt ta upp båten tror jag :p
ska iaf iväg rätt tidigt äja rädd ;sss xP
fast maakie oja gick inte upp förrän halv 2 idag, så ska inte klaga (a)

i veckan vetja inte riktigt hur det blir :p
kanske försöka fixa gym kort, om jag orkar. Annars väntar jag lite o fortsätter bara springa hemma
några dagar i veckan :p

aja.
finnsss på mooobilen =)
KYYSSSS




jag älskar dig.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0