12/10 , 2008

nuuu skriver jag igen :*
idag har ja vart i stugan som fan ;) städat, fixat o styrt :)
kan loova att ja har klippt gräääs som aldrig förr :p
nu äre iaf fint och klart för vintern.

imorn äre skoola igeeen
en lång o hel vecka
men vårat schema är rätt chill
så ja ska inte klaga speciellt mkt (a)
jag är gryymt fest suugen !!!
så jag hoppas det kanske kan bli ngt drickande nästa helg?
har vart lugnt ett par helger nu ju :p

31 oktober drar ja upp till sthlm och ser SP tsm med sarah & tim :)
sen ska ja, mamma & fegge sova i sthlm o dagen efter shoppa som fan :')
ska bli grymt kul asså, typ 3 veckor kvar ;D

näääääh, nu orkar ja inte skriva mera
ska vänta o hoppas maakie svarar på mitt sms ;o ;B

PUUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0