FRIIDAY I'M IN LOVE

tvekar alltid på om ja ska gå in och skriva några rader, tänker liksom....jag orkar inte...eller jo...nja...okej då! så nu skriver jag fast ja tänkte att inte göra det! har inte skrivit på ett tag ju :)

onsdagen bestod av nollning för tojjas klass och jag med flera tänkte festa till det lite då för det är ju alltid kul och sen gå och kolla på alla nollor när dom fick ägg och allt snusk på sej! fyy så nii stank era snusk ;D jag fia louise bella tojja niklas benny och jessi för festa hemma hos emilia, hon va ju självklart där med :) sen stack vi ut och förblev ute istort sätt hela kvällen. började väl vid 5 och macke och ja kom hem till honom vid halv 12. så man var rätt sleten igår i skolan men helt klart värt det! ligger efter lite med sömnen så det är så hiiiiimla skönt att de är fredag nu alltså, jag skojar inte! jag ska sticka iväg till bjööööörsäter om en stund och kolla på björs tjejerna när dom lirar fotboll! :) kul att träffa nathalie och stefan också , sen alla tjejer såklart! igår kollade jag med på fotboll, fast på mitt lag och det gick inget vidare :s . JAG VILL MED SPELA, skit och bajs :(

imorn kööör vi på igen iaf :) det är ÅFF dagen så fest i parken :) så de blir för fest hemma hos elsa med vet inte vilka :) fia ska dit och hennes kompis från norrköping, sen bella louise tojja sara och så vidare. vet inte alla det märks. sen sticker vi vidare till parken och jag antar att vi ska danska all night long ;D yyeah. så övernattar jag hos maa boy :) GÖTT
näääpp, nu ska jag gå och byta kläder och styla till mig lite. känner mej sjukt trött så lär väl se totalt hash påverkad ut eller nått ;) hare bra, kanske skriver imorn :) annars ha en bra helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0