hata måndagar klubben, intresserade titta hittåt!?

seg jävla daaag, redan trött på skolan och jag lär få en minst lika seg dag imorn...orkar inte! :( vill ha onsdag och se nollningen :) och dricka med everyone! sen vill jag ha lördag! jävla vecka ta sluuuut.

har cyklat på farfars cykel och varit duktig, typ den ända motion jag kan utföra för tillfället och de suger lite....
vet inte om ja ska laga mat, först skulle jag det sen blev jag och mamma osams för vi MÅSTE tydligen alltid äta gemensamt och jag orkar inte vänta på henne 78 timmar när hon gör ngt annat....så ah vi rök ihop lite och har inte sätt henne sen då, kanske att jag lagar någon mat, men isf för att jag är hungrig.

tisdag - donno
onsdag - nollning?
torsdag - donno
fredag - kolla på BSK tror jag :)
lördag - partajs i parken :)

ah min vecka, låt tiden gå fort =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0