sista dagen på ett härligt lov.

yepp, det är vad det är idag. imorn vid denna tid punkt är jag troligen i skolan. dock har jag typ bara en lektion imorn så ska inte klaga så mycket :) har världens huvudverk och har haft det sen i förrgårs kväll. den släpper inte, jag har masserat tinningarna och ätit en miljoon ipren men den släpper inte, jag blir sjukt irriterad!! den måste släppa till imorn annars kommer det bli en plåga att gå till skolan och sen sjukgymnasten direkt efter, bläääkis.

ska åka till macke senare och så snacka malin och jag om att vi skulle umgås en stund ikv nu när dom ändå är i lägenheten :D så vi får se, men det är väl mina planer just nu. sen försöka få huvudverken att försvinna innan jag bryter ihop.

chiooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0