@ babyy

sitter hemma hos babe nu och chillar. hoppade ur duschen för inte länge sen och nu väntar jag på att killen själv ska komma hem. läääängtar efter honom. hade planerat att ta 18.40 bussen och ja fixade mig sen körde pappa ut mig så ja va vid busshållsplatsen 18.35. stod där och väntade och väntade, men ingen buss kom de. så ja blev osäker om ja kollat fel så sms:a fia som ringde upp mig och hjälpte mig kolla om ja tittat fel, vilket jag inte hade (visste de nästan, för 18.40 bussen går alltid annars). så efter att ja väntat i en halv timme, lite mera kom bussen. mina fötter va isbitar även att ja hade sockar. BURR!! så va inte framme i åtvid förrän fem i halv 8 och gymmet stänger 8. så ja fick springa ner till gymmet och så körde jag så länge ja han fast med lite högre tempo, ganska mycke högre tempo. va helt slut efter en halv timme, haha! illa. men ska träna bättre och längre en annan dag i veckan, troligen torsdag.
men nu ska jag krypa ner i mackes säng och plugga samhäll som vi har till fredag, prov då. uschalingen! sen hoppas att plutten kommer snart så ja kan gosa lite med honom :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0