back

vill göra om designen, men har inte ork just nu. är sugen på något nytt, ska tänka ut något bra tror jag :) har precis ätit vanilj pannacotta med varma hallon som ja gjorde förut och nu har dom stått och stelnat i kylen i 3 timmar. så sjukt gott fyfan! men inte så nyttigt precis, haha! typ bara grädde. men vafan, de är lördag (a)

funderar på att gå och lägga mig, är trött men sen känns det som klockan är för lite. äsch vi får se. ska sova ensam inatt, de har jag inte gjort sen i tisdags! gush, suger lite. (alltså att sova själv!!!) men jag får överleva...kanske. ska i varje fall ringa skrutt snart och se hur onykter han e :)

hittade massa gamla roliga fula vidriga heta bilder på mig från typ länge sen. kanske 7:an & 8:an? 3-4 år sen.
skapligt snigg man va.

MAN SKA BJUDA PÅ SIG SJÄLV, SO I DO


första bilden som togs med våran webb cam.....ehm?


palmqvistarN'a


HAHA, snyggis


rätttt cool brud


detta börjar bli pinsamt


det värsta är att jag är helt seriös...




jag carro och fredrik, fyfan


SÅ TUFF


BRUN!!


den bilden va ja stolt med minns jag, 14 och FJORTIS


eh...


okej nu börjar ja med undra...


tycker tojja och jag avslutar detta ganska bra ;)
sista dagen på sommarlovet innan jag började 8an kommer jag ihåg, HAHA

Kommentarer
Postat av: viktoria

skapligt, såg inte att det var jag på sista bilden :o xD

jag vill verkligen se 30 seconds to mars! jag dör! :D

2009-12-13 @ 10:00:38
URL: http://isuperman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej x) helt cp ! ja kommer ihåg att vi va ute med båten på värnasjön den där dagen x)

ja skulle med vilja se dom, men ja tror inte ja kommer kunna följa med eftersom th är samma vecka som 30 seconds :s

2009-12-13 @ 11:37:53
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0