boring

gud vad rastlös jag är. vet inte vad jag ska göra, ligger och bara klickar runt runt på internet. går in på blogg efter blogg ihopp om att dom ska ha uppdaterat, men neeeej. inne på fb, men inget händer. istället slutar de med att ja skriver ett sånt här sjukt omeningslöst inlägg......typiskt mej.

skulle vilja se en grym film, men har inga grymma filmer. alla älskar alice är ja sugen att se, trodde ja lagt över den hit men de hade ja inte. så om ja har tur finns den kvar där ute och då kanske ja lägger över den på usb minnet o lägger den i min dator. men ja vet inte om ja orkar starta datorn. fan vilka problem ja har. ska sätta på tvn och fundera på om ja ska ta mig ork till att lägga över alla älskar alice......

annars goodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0