hemma igen

tjenamossssss :)
har landat på hemma paln ännu en gång. ligger i sängen och lyssnar på underbara calles skiva, så himla bra den är :) imorgon ska ja köpa eriks med. åkte iaf hem till marcus igår eftermiddag, gick hem till julia och hon färgade mitt hår sen pratade vi om allt och inget. hon är för bra ibland :) peppa till nyår är vi med och imorgon ska vi in till stan och hitta ngt snyggt att ha på oss + titta på calle och erik som är där då, ska bli grymt!! efter ja varit hos julia iaf gick jag till kalle och va där ett tag och väntade på att marcus skulle spela in klart de han höll på med. sen gick vi hem till honom och va där hela kvällen, kollade på wallander och så. sen idag vaknade vi vid 12 eller ngt, då vare bara att gå upp och klä på sig efter de åkte vi till falerum för att macke skulle köpa en skinnjacka :) kenza, bloggerskan som ja tror alla vet vem de är har ju en sko kollektion och sen fanns där så ja vart jätte glad. jag tycker om henne jätte mycket och inspirireas som fan av henne. så vet exakt vad ja ska köpa när jag får pengar. ett par skor ut hennes kollektion som va sjukt snygga! :) älska dom. bara pengar som fattas, men får ju de imorgon så förhoppningsvis kan ja kanske köpa dom snart :)

men nu ska ja sluta babbla, ska lägga in calles skiva på mobilen, sätta på en ansiktismask, färga mitt löshår och sen måla naglarna :) hare fint :)

Wednesday Night SEK 599, Wildflower By Kenza - NELLY.COM
älskade skor (L) som ska bli mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0