julen över...

då var min jul över. idag har de varit julafton nummer 2 hos mormor och morfar, fick både vågtången och the sims 3 som jag önskade mej :) vaaart så glad. så nu ska jag installera det, och spela lite. vet att klockan är halv tolv snart men ja bara måste, haha! imorgon ska ja leka med vickan hela dagen sen på kvällen kommer eventuellt marcus hit, hoppas det. saknar ihjääääääl mig :(

men återigen en lyckad jul med fina paket, men inget att vara ledsen över att den är slut. för nu väntar mängder kul saker, mellandags rea, erik på ikano med julia på onsdag (LLLL) , nyår, fjällen, TOKIO. ja ni vet. men nu ska ja installera mittttt speeel :D:D:D hihi. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0