julstädat och KLART

sitter och målar naglarna röda så klart, ska försöka att låta bli att bita på dom nu. sluta bita på naglarna ska bli mitt nyårs löfte. även att ja biter på dom måste ja säga att dom är inte så fula som vissa som biter på naglarna har och de är jag glad för. men ska försöka hålla det nyårs löftet.

pustar ut lite just nu för jag har städat non stop sen jag skrev förra inlägget. fy tusan. skulle plocka iordning på min garderob för där har ja haft typ en förvaringsdel och slängt opp papper och allt skit ja inte vetat var ja skulle göra av. gjorde iornng de men sen vart de fart på mig så ja har städat varje vrå i heeeela rummet, dammat och samsugit. ngt som VERKLIGEN behövdes. varje gång ja varit och shoppat till exempel slänger jag påsarna bakom min byrå, så har de varit kanske typ 2 år tillbaka, lovar! sen idag bestämde ja mig för att ta tag i det och städa där bakom. och shiiit vad mycket påsar det var!!!! räknade inte tyvärr, men de va sjukt mycket. ett hav av påsar eller ngt. skönt att fått ut dom nu kan ja lova. under dom va de fullt med mus bajs med, vilket var riktigt äckligt. ja hade ju mus besök förra vintern fler tal gånger, under hösten och denna månad har jag bara haft en mus på rummet en gång och tydligen är det under alla mina påsar dom har gömt sig då...för fy så där såg ut. men nu är det fint och julstädat. skönt! snart kommer kusinerna :) så funderar på att sätta på mig några andra kläder går fortfarande i sov t-shirten och pappas fula blå joggingbyxor. haha! ska måla den andra nageln och sen byta om :) ikväll ska ja få första julskinkan och tomtegröt! MUMS. luktar om skinkan ändå upp till mig :')


så här fin blev granen när fredrik och ja klädde den förut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0