nothing to dooo

2009 börjar gå mot sitt sluthär är en sammanfattning av ditt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – haha, ja säkert
2. Höll du några av dina nyårslöften? - haha, hade ett, att inte va sån bdb nörd och lägga upp bild varje dag. de höll jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? – vänner och vänner, ngn jag känner :)
4. Dog någon som stod dig nära? – hm, nej tror inte de. borde kommit ihåg isf
5. Vilka länder besökte du? – Danmark, tyskland, polen,, österrike, tjeckien, italien. alla på samma resa ;)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? – mera fest under sommaren. utlands resa till varmt land
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? – 1-9 april ehm min födelsedag med mera :)

8. Vad var din största framgång 2009? så mycket :) största framgången kanske är att ja lärt känna mig själv ytligare lite bättre än innan
9. Största misstaget? – ja ni, kommer inte på vad nu. de har ja säkert redan glömt bort
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? – inte varit sjuk ngn gång typ (idag bara) skadat mig har ja ju, avslitet korsband i knät sen augusti
11. Bästa köpet? – helt klart jessicas och min tokio hotel biljett :) <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? - alkohol och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? – mycket, marcus ännu ett år bland annat :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? – When it was good, roses and butterflys med mera
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - ganska vanligt
16. Vad önskar du att du gjort mer? - va med mina friends kanske
17. Vad önskar du att du gjort mindre? – oroat mig för saker ja inte borde
18. Hur tillbringar du julen? – som alla mina tidigare 17 jular, hos farmor och farfar med familjen + pappas syster och hennes familj (underrrbara vickan)
19. Blev du kär i år? – nej inte detta år, de är länge sen ja föll för marcus nu ;)
20. Favoritprogram på TV? – paradise hoteel (y)
21. Bästa boken du läste i år? – donnooo
22. Största musikaliska upptäckten? – oj, vet inte riktgit
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – en ny mobil :)
25. Något du önskade dig men inte fick? – the sims 3, men de tror ja ja kommer få i julklapp :L
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? – öhm, tror att jag var hemma, kanske att släkten var här eller så var dom en dag innan eller efter. minns inte hundra (a)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – ja såklart, men kommer inte på ngt nu
28. Hur skulle du beskriva ditt år 2009? – ettt heeeeeelt år med marcus ;)
29. Vad fick dig att må bra? – vännerna, marcuus, familjen och musik, ja ni vet (y)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? – TOM KAULITZ :D
31. Vem saknade du? - sarah!!!
 32. De nya bästa människorna du träffade? - oj, vet inte! kommer inte på nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0