samanfattning, kort

vet att ja skrev att ja skulle sova, men nu tänker ja göra en liten samanfattning av 09.

januari - började med fjällen resa till sälen tsm med familjen och babe. den va helt amazing!
spenderade mycket tid med malin i henne och johans lägenhet. även mycke tid med älskling, robin o stollen.

februari - ja umgicks med de ja mände ovan väldigt mycke. bodde istorsätt med babe, robin och stollen.

mars - vickan fyllde 16. vi tog oss i kragen och gick övningskörs kursen och sedan började ja köra. 

april - stack till rom, ngt av de bästa 09 tror ja. bussresa som va låång men oerhört rolig och mysi, auzuwitz, colluseum, spanska trappan, god mat, mycke shopping, JORDBÄVNING, underbart sällskap you named it.
vart även en lyckad valborg i slutet av denna månad men trevligt sällskap och nice underhållning av bland annat my love.

maj - fredrik konfirmerade sig och elias döptes. jag gick ut på pratik på tannefors slussar och trivdes jätte bra. robin och tojja fann även varandra...ngt som man egentligen bara väntat på ska hända sen 2005 eller ngt!? haha. spenderade även massssa mysi tid med my booj

juni - slutade skolan 12 juni och sen började en sjukt soft sommarlov. åkte till kaggebo och tojja kom ner till mig efter några dagar kom även våra killar ner. var en mysig, rolig, intressant vecka. även att jag nu kan säga att robin och tojja är världens tråkigaste att vara med tsm!!! skärpning alltså ;) 

juli - fick några dagars sommarjobb på min tidigare praktik och trivdes bra, tjänade några extra kronor med. införskaffade mig ny mobil. drog sedan till kaggebo med familjen och var där i 4 dagar efter de åkte ja mamma och fredrik till öland en sväng där ja fick uppleva en sjukt fin sommardag på böda samt DOM värsta åskväder ja ngnsin varit med om. besäkte även västervik och vis festivalen denna månad. mina sysslingar från trollhättan som ja aldrig träffat kom på besök och de va riktigt trevligt.

augusti - jag fyllde 17 år. tälta och drack med vilma, en intressant kväll eller hur man ska förklara den. började 2 året på gymnasiet. marcus och ja "firade" 1 års dag med china mat och bio. slet även av mitt korsband i knät denna månad vilket gjorde att fotbolls spelandet fick läggas på hyllan tills vidare....

september - marcus fyllde 17. skolan satte fart på än rejält

oktober - firade macke i början, min bror fyllde moppe vilket reulterade i att han skulle bli en av de första att ta de nya AM kortet som visade sig vara svårare än man räknat med. jessica och ja fick vetskap om att tokio hotel kommer på sverige besök mars 2010 för att spela två sverige konseretr. vi köpte biljetter och va sjukt glada. fick även höstlov som mestadels spenderades med babe

november - gick återigen ut på praktik, denna gång en hel månad. hade de kanon bra och stormtrivdes.

december - unplugged (babes ganska ny bildade band) spelade på skylten och på kulturhuset, fest helt enkelt som man inte glömmer i första taget. kollade på LW i cloetta center med bra sällskap som va lyckat som bara den. juletider och mycket julmat blev de, men de är helt ok. en fin julafton som firades med samma traditioner som alltid även juldagen spenderades enligt traditioner. och här sitter jag. ett dygn från 2010 och detta är lite av allt ja gjort detta år............vad har 2010 att erbjuda? hoppas de blir grymt och ett år attt minnas.

Kommentarer
Postat av: tojja

hahahaha, maj, Robin och tojja fann varandra ngt som man egentligen bara väntat på ska hända sen 2005 eller ngt!?

det var dagens mening asså! hahaha, du gjorde genast min dag lite bättre! :D

2009-12-31 @ 13:01:01
URL: http://isuperman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, ja kan få till de ;)

2009-12-31 @ 15:19:36
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/
Postat av: Vilma

Haha tältningen i augusti var årets galnaste händelse! xD

2010-01-04 @ 22:17:33
URL: http://xnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0