sjukling

är hemma från skolan idag för första gången sen ja började gymnasiet typ!? ja ärligt. är typ aldrig sjuk. men ja vaknade med typ värsta migränen så ja orkade bara inte ta mig upp, sen hade ja tanken i bakhuvudet att jag skulle ha kök typ hela dagen idag med. orkar inte gå till skolan med spräng huvudvärk och stå där då. så ja låg kvar i sängen, sen har ja bara tagit de lugnt. har legat framför brasan och vilat huvudet, så det är faktiskt lite bättre nu. fick dock en stark värktablett av farmor, så kanske var den som verka. spela roll, skönt att det är bättre. mysigt som tusan hemma nu, med all snö och så all julstämning

bara 1 vecka kvar till julafton nu. såå himla mysigt!! ikväll ska ja göra pannacotta som mamma och pappa ska bjuda sina gäster på imorgon kväll. sen ska jag ta mig en promenad om det kan sluta snöa ngn gång ;) annars ska jag gå i snöstormen tror jag :)

vill ha den där klänningen! så sjukt fin. skulle vara perfekt till nyår.
vill få jobba lite så jag kan tjäna lite pengar och köpa skönheten plus skorna jag skrev om igår
459:- på nelly. inte alls farligt egentligen enligt mig

Newton Corsage Dress SEK 459, Vila - NELLY.COM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0