sluut på julafton

ligger i sängen med min nya LAPTOP som jag fått idag, älskar den redan :) så himla skönt med en egen bärbar bebis, hihi. har haft en kanon dag! ätit massvis med gott och umgåts med släkt, marcus med familj har varit här en stund på kvällen sen har charlie från USA ringt så ja har pratat med honom, observera på engelska. kände mig riktigt stolt efter de kände ja. nu håller ja på att bränner ngn skiva som va viktig att bränna och pratar med sarah. ska släcka och sova alldeles snart, bara de blir klart. tänkte ladda upp lite bilder först bara från today. imorgon bär de av till mormor och morfar för ännu mer julfirande med dom :) haha, me like :L





min bebbe på sista bilden :)
nu hoppas ja skivan är klar snat så ja kan soooova :) saknar älskling massa med :( <3
godnaaaaattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0