snö (L)

bara älskar snön just nu! helt rätt tid den kommer, den brukar alltid komma försent annars eller aldrig över huvudtaget. men iår så, bara den ligger kvar nu med. ända till nyår gärna! rolig dag i skolan, så sjukt kul med fia emilia och jessica idag! asså älskar jessicas miner + mina. vi är helt craaazy! fyfan! love you girls :) sen fick vi veta nationella i engelska och ja fick VG som ja hoppades på, såååå nöjd. sen berätta min lärare att ja även kommer att få de i betyg. så nu är man ju en aning stolt. ända ämnet ja har känt att ja verkligen verkligen vill och måste få bra betyg i. ja tycker engelskan är sååå viktig. med tanke på att ja vill ut och resa med.

nu ska ja vara hem några timmar, sen ikväll tar ja tjugo i sju bussen till åtvid o sen gymmar en timme. sen sover jag hos marcus inatt. ja, de va väl allt ja kom på för stunden. world behind my wall videon släpptes igår kväll med. vet inte vad ja ska säga, dom där killarna slutar aldrig överraska mig. den var helt underbar, dom vet hur dom ska göra för att charma sina fans och ja är 100 på att dom lyckades igen, iaf på mig...och på jessica. (den kommer snart upp på bloggen) 78 dagar kvar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0