softttt

nu har marcus kommit hit, så ligger i sängen med honom nu ist. eller jag sitter och han ligger. de är harry potter och den vise sten på tv så kollar lite på den. inte för jag är så över förtjust i just harry potter, men ettan och tvåan är faktiskt helt ok. dom var iaf de när ja såg dom för första gången typ för hundra år sedan, haha.

har precis mailat först till charlie och svarat på hans mail, sen skrivit till kathrine på facebook. fan va svårt de är att formulera sig ibland. saknar dom verkligen!!! fan att de ska vara så långt till USA. Kathrine, Chelsea, Tom och Carol bor i en stad som heter west granby och de ligger en bit utanför new york. tror de tog 2 timmar med tåg för dom att åka till new york city. charlie och tiffany + deras barn jack och leah bodde i new york förr men vart tvugna att flytta till denver i colorado för ett par år sedan. så dom bor där nu. de tar 4 timmar med flyg för dom att komma till tom och hans familj i west granby. de är en bit ni, tog fan så lång tid att flyga till USA ;) men nu ska ja vara lite social med min älskling :) sorry för inga bilder, men har inga roliga just nu. ska bätra mig. pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0