tjjjaa

bara en dag kvar i skolan nu. skönt! idag har varit hemsk. fyfan. haft spräng huvudvärk hela dagen. jävligt roligt att ha matlagning med spräng huvudvärk, eller inte. som tur var så hade vi ingen svenska för läraren var sjuk så att jag kunde dra hem vid 3. sen gick ja och la mig när jag kom hem och sov till vi skulle äta nu vid sex. så min huvudvärk är inte så jobbig längre. lite ont. men ska ta en ipren och en kopp kaffe strax och så hoppas att den försvinner till imorgon. varit med lite halv kaos allting till imorgon känns de som, men nu är allting typ fixat och de känns fett bra. tror de kommer bli jätte lyckat, hoppas det :] . för en gång skull har ja kläder jag trivs i med som jag tycker känns fint. älskar min tunika ja köpte igår. slänger upp en bild på hur den ser ut längst ner. älskarälskar den. perfekt till jul med :) ska packa lite till imorgon nu, har inte så mycke mera att skriva. kanske slänger upp ett inlägg imorgon om jag hinner , we'llllll seeee. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0