:)

tjob, är ju skit dålig på att skriva nu mera känns det som men jag är så tråkig har liksom inget vettigt att skriva. varit hos macke sen i tisdags, festa i tisdags lite :) var en lyckad kväll. igår va vi i loftahammar och gratta marcus gammel morfar :) han fyllde 90. så de blev rätt sent men det va en heeeelt okej dag/kväll :) imorn ska ja in till stan och byta min mobil sen ska ja på bio och ut o käka med malin! himla mysigt, inte träffat henne på jätte länge :( sen lördag kommer släkten och söndag är de en hel dag med fotbollen, OCH MIN FÖDELSEDAG :) grattis till mig själv. nu ska jag snart byta om sen iväg på träningg, blää orkar inte! men hejsvejs!!

ose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0