tjuuu :D

jag sitter hos marcus, vi har fortfarande inget internet och nu har pengarna på mobilen tagit slut så jag kan inte blogga där ifrån heller. ifår var vi iaf på vis :D jag macke fegge julia kimie tojja och roger :) lyckad kväll måste jag säga och vädret blev ju kanoners till kvällen :) ikväll eller imorn åker jag till landet och ska vara där hela veckan ska kanske en sväng till öland någon av dagarna i veckan med! hoppas på att vädret blir perfectoooo så man kan sola och bli lite brun igen! bara attt hålla tummarna :) men ni får smsa och sådär så jag inte har för tråkigt eller om ni saknar mej för mycket :) någon jag kommer sakna är mister johansson! :( men men, hade fint! pussssss


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är så fin! Saknar dig massor <3

2009-07-23 @ 00:01:41
URL: http://saarahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0