vaarmt

så jädrrrrrans varmt ute, kvavt och dant. igår åska det typ från alla håll och vinklar som finns här hemifrån! som tur va kom de aldrig rakt över :D sen när ja kom till åtvid på kvällen skulle ja hämta macke hos robin och då skulle robins mamma, robin och isak ner till söderleden för tydligen låg alla lägenheter det typ halvt under vattnet och där bor deras morfar xD så marcus och jag fick följa med och det var så sant som att jag har en gul tröja på mig idag atttttt de va fullt med vatten :o de va översvämningar över allt assååå, helt sjukt! så vi kikade lite på de sen blev vi hemkörda till macke :) ja la mig typ vid halv elva och somnade kanske vid halv tolv, sen satt macke upp till senare och spela dota x) sen gick ja upp vid 6 imorse och tog 7 bussen in till stan för att jobba klockan 8-16! så det har jag gjort idag :) varmt och jobbigt mot slutet.men jag överlevde! ska jobba imorn också sammma tid, sen får vi se hur de blir framöver :) inget från och med 9-19 juli tror jag det är iaf. ska till stugan en vecka + vis festivalen och lite. sen ska vi kanske ha pooooool partaj hos tojja? vi får se :) nu ska ja ner och duscha ice cold och sen ska ja mysa ner mej i sängen och se på twilight och se om den är så bra som alla säger!? vi fååååår se :) viii hörs, har de bra tills vidare. / J


AJ LOOOOVE YOOOOU!!! macke i 8:an :D

Kommentarer
Postat av: sandra

vadå kanske? det SKA vara poolparty hos henne,

annars säger jag upp vännskapen med henne! så de så. (a)

2009-07-02 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0