ååh

hälsade på mitt gamla älskade förredetta fotbolls lag ikväll när dom hade match, bjjjjörs! okej, nu ska jag vara ärlig här i min blogg. hoppas inte att pappa läserrrrr!! okej nu kommer det, jag saknar det laget faktist. alltså de är absolut inget fel på ÅFF, skit snälla allihop, bra tränare och vi kan det dära med att spela bra fotboll. men ja saknar ändå björs. jag saknar nathalie och stefan, jag saknar lagkamratera och jag saknar det dära att fotbollen är mera en rolighets grej, inte att det är så seriöst och som att det är viktigare än nästan allt annat. jag har kul nu oxå, men inte på samma sätt som förut. jag saknar rött, svarrt och vitt. "lär dig krypa, lär dig gå, lär dig heja på BSK" urrrk, men roligt att träffa alla igen. speciellt stefan och nathalie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0