hheji sommar :D

nu är jag hemma igen efter en helt sjukt fin vecka i stugan :) kom ner förra lördagen, nästan direkt efter att jag kom hem från göteborg! lördag-söndag var det lite halv dant väder emn resten av veckan har varit helt kanon. i tisdags kom tojja ner till mig :) åkte båt med morfar på tisdag kvällen och sen chillade på onsdagen, solat och badat varje dag i en hel vecka :) sen torsdag kvällen kom min bby och rågge ner till oss :) jätte mysigt! så vi har badat, solat, solat och badat :) tack för veckan allesammans och nu äntligen har man blivit lite brun :))) lasse som var min handledare på praktiken ringde även mig i tisdags och frågade om jag ville jobba, kunde ju tyvärr inte då eftersom jag var i stugan. men han skulle höra av sig nu i veckan om vädret höll i sig och enligt prognoserna ska det ju de även i veckan? så ska kanske jobba lite i veckan :D mycket bra, för pengar är braau :) annars har jag inget planerat mera, kanske åker till stugan igen i slutet av veckan och kanske att jag tar med mig min bästaste macke :) nääääh! enough for now! pösss


älskliiiing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0