sommaarr

nu är det sommarlov, det ända som fattas är den dära underbara solen alltså, kom fram säger jag bara! har typ inga bilder för ja va lite bögig och tog inga. men vi hade ju ingent spec och typ inga va på avslutningen så kände att de inte var så nördvändigt. va i kyrkan typ 20 min sen vart ja tvungen att ta bussen sen plocka farmor och farfar upp mej så åkte vi + fegge till johan och vickan för johan tog studenten idag. grattis kusin vitamin :] käkade där och sen åkte vi hem vid halv sex för maa loveli brother skulle ta tio över sju bussen till åtvid. jag orka inte stressa så min buss går om en halv timme typ. åkte en timma senare. igår va ja i stan och handla massa nytt :) chinos, spets leggings, tunika, munka jacka, en grå tröja, mascara, skor, hårgrejer sen lite smycken :) har ff 900:- kvar. helt otroligt för att vara mej! efter fick drog ja till åtvid och träna sen hem till maakie och duscha o så vidare till johan och malin för lite brännboll tsm med johan, johan, maakie och rendahl :D malin o ja va kingarna :) sen börja de regna så vi gick hem till dom. ja blev trött och vid sisådär halv tolv gick jag maakie och mattias hem till maakie :))) trevlig kväll!

imorn ska familjen palmqvist till min maakie och käka där sen ligger ja kvar där, för de är match på söndag hemma mot eneby elr ngt :] wooho! men nu orkar ja inte mera. måste fixa det sista asså. ha en bra fredag! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0