TJUBRREE

blev en nykter kväll för moi yesterday :) kom till åtvid vid halv nio och träffade då en onykter viktoria och en mera nykter milla :) fick veta att vi skulle spatsera mot nygård och linus :o men jag orkade verkligen inte så tur som vi hade kom rendahl och hans vänner och kunde köra oss bort. tack för det alltså :) när vi kom dit va klockan kvart i 9 och allt var typ dött så fick vi veta att roger spytt ner hela undervåningen och typ låg helt däckad x) haha, han är fan sääääämst asså. eftersom ja inte klarar av spy doften utan att spy själv så satt vi där uppe och sen kom folket tillbaka när roger äntligen somnat ! så satt vi och snacka och shit. sen typ skulle alla dra typ och tojja linus fegge mfl typ drog ut så milla o ja va själva kvar där :o jätte kul rå! så vi besämde oss för att dra mot centrum typ, men visste inte vart. men satte oss på en bänk där och sen kom vi på att vi kunde ringa malin så ja fick träffa henne det var ju liksom hundraår sen. så träffa henne en stund och snacka! :) seeeen ville jag träffa miiiiin fuuuullllla pojkvän :D så vi gick mot vp för att träffa honom :)) men milla drog hem typ då så maakie och jag blev själva :) så ja va med honom till min buss gick. thank you all för en helt ok avslutning ! däremot kunde ju vädret varit lite bättre asssssså :( men that's it.

ikväll ska vi hem och käka hos bby :) sen ska jag sova där. imorn har ja match :) ROLIGT ! men ha en fin lördag asså :) pysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0