studiedag imorn :)

bästa killarna på jorden kommer hit snart, dam daradaaam marcus & marcus! :)
de skulle ta tjugo i elva bussen, sen sover dom här inatt! :) ööös nice. vi har ju studiedag imorgon, as gött asssååå. blir slappis med stoolleboy och marcus tror jag :) sen vet jag ej!
idag har ja tränat, vart med maaakie innan oxå! :) även träffat robin en snabbis innan träningen:) mucke bra! lördag ska jag och jessica servera på 60 års kalas och förhoppningsvis tjäna lite caaash elr hur det stavas:)
idag har ja även lämnat in en personpresentation på hotell stallet i åtvid och de verkar som ja kommer att få sommarjobb/helg jobb där:) skit bra! för jag behöver det verkligen:) pengar pengar pengar. ska slita röven av mej i sommar isf! rik som fan ska ja bli så ja kan dra utomlands sum 2010 with ma friends:) palla skriva mera, huvudet gör ont som fan så nu ska ja vila o hoppas det går över till när pluttisarna kommer ;) mihihi. ha en nice kväll ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0