tjohoooj

veckan har rusat förbi och det ännu en gång snart fredag:L jag sitter hos maakie just nu:) ikväll ska jag träna så ska väl vara här fram till den typ antar jag.

Helgen kommer bli fin, imorn ska ja festa hos malin med henne, linda, carro, markus sen är det frågetäcken på ett par andra :) Lördag ska jag dra till stan och va med sarah och vilma, antar att ja sover där med:) sen söndag ska ja iväg och spela match i mantorp eller mjölby :p kommer inte ihåg vilket av de det var nu ;) haha. sen sova hos maakie på söndag med efetrsom de blir sista tillfället innan ja åker:)  sååå äre me't :) måndag ska ja packa som en dåre och tisdag ska jag oxå packa som en dåre sen dra till tojja på kvällen och sova hos henne. sen sticker vi till ITALIEN BARRE (h) ska bli så jävla kul. det är ju inte 30 grader liksom,  men 18 och de är la tillräckligt :) och shoppa kan man ju :o och chilla galet kan man ju :D ae giiif me onsdagggg :)))) men nu ska jag va social med min apa :) ppuuss ;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0