dåliga väder!!

vädret gör mig sjukt deprimerad. fast om man ska vara lite posetiv så är det ju faktist lite bra att det regnar nu, då kan man ju hoppas på mindre regn när det verkligen är sommar sen. kom hem från skulan för inte så länge sen, usch vilken seg dag. sov typ på sista lektionen...ni vet när man ligger och hör folket prata runt om fast man nappar inte riktigt på vad alla säger, haha! imorse tog marcus och jag personlig sovmorgon för vi var så trötta på morgonen (busigt av oss, I know!) sen kom jag till matten ist. men marcus var ju så in i helvete seg upp ur sängen så vi kom i väg alldeles försent och stackars malin fick vänta på oss. kom en kvart för sent till den lektionen, men får väl vara glad att jennie är så snäll som hon är. nästa vecka har vi nationellt prov i matte, otroligt roligt! är så himla skrajj att de ska gå totalt åt helvete :/ . imorn funderar ja på att åka in till stan och gå till min praktik plats och heja på dom där och kolla av läget...måste göra det nu. är ju typ bara en vecka kvar. ikväll ska jag träna trots att jag inte är bra än, får väl hoppas att jag inte dör som jag inte tror :) längtar till de blir helg, men nu äre verkligen inte långt kvar :) yes. inget planerat, men jag skulle ju vilja supa te't om vädret godkänner...någon som känner att de lockar !? :)

nu ska ja nog fixa ngt att keka, sen ska ja gå o mysa med våra gulliga kisseungar som vi har fått :) 3 st svarta! mums <3


en av missarna :) + josefin som MÅSTE FÄRGA HÅRET SNARAST! usch så de ser ut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0