:)

tjeeenääääre. sitter hos min grabb och nördar lite datooor va :) vart ute på tornby idag med han & anna! han skulle köpa chinos och jag med egentligen med hittade inga. så blev en topp ist, konstigt att de alltid slutar med att ja köper ngn slags topp! sen lite andra små saker :) strumpr, diadem, solbrillor typ :) sen efter de åkte vi hem hit och slängde i oss lite mat sen bar de av till hans kusin som har fyllt fem år :) massor av fika. nu sitter jag här och vi ska snart äta och sen ska ja åka hem, för hemma väntar bästa kusinen vickan! fett fint! länge sen ja träffa henne. så eftersom jag åker hem idag så åker ja nog o sover hos maakie imorn kväll efter matchen ist :) ska spela mot lindö imorn! ja fick vara med även att ja inte var uttagen. ngn hade typ sagt i från för de. men sen kunde hon va med iaf men då hade de redan hunnit ringa mej så då fick ja va med oxå :) men kommer nog inte få spela så mkt, men whatever. på tisdag ska ja till sporthallen o kolla på elevkonserten med folk :) allés elevkonsert. skit kul!! alla är ju alltid så duktiga :)

näh, nu fåre vara nog.
peeeace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0