*

sov hos maakie efter matchen igår. va en skit bra match, elr ah iaf andra halv lek. gick kanon för mej förutom att man typ missade 5 öppet mål eller något. ett mål fick jag in iallafall, men hade man kunnat satt minst 5 till elr ngt om ja inte klantat till de så mkt. uschuschusch så vidrigt av mej!! slutade iaf 3-0 till myyy team :) väldigt skön seger! :)
sen imorse hade ja skit lång sovmorgon o de är ju så undebart att sova hos marcus då, för då kan man ju gå upp typ vid halv elva :) mmmmh! så hade ja bara två lektioner. typ en, för ja va inte med på gympan. skada mej igår på matchen med som ja glömde skriva. usch fick en spark på benet så de är blått som fan och svullet. jätte öm är ja så hoppas att de går över till torsdag. tränade inte idag pga de som ja hade tänkt och imorn ska ja inte heller träna för ja ska kolla på allés elevkonsert :) ruuuuligt. och innan de ska ja in till stan och tjoa på min praktik plats! en vecka kvar innan parktiken nu. uuuuunder-b-art skönt. sen är de bara en vecka kvar och de är veckan vi slutar! SEN SOMMMARLOV <3 lööööf it! men nu ni ska jag läsa på hemsidan om gårdagens match, sen ska ja tycka synd om mej sj för att vi ha nationella prov i matte A på onsdag :( bläk! gifff me summer and summerbreak elr ngt! påtal om engelska har ja engelska prov på fredag med så marcus och ja ska plugga i veckan! gud vad han hatar mej 8D och jag njuuuuuuuter :) haha puss på er ;D <3

peace and looooove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0