'

ok dag, seg på slutet...vädret sket ju te sej. började iaf tolv och va i åtvid på förmiddagen och fixade min tränings overall och lämnade in en bok som ja glömt bort att jag hade och hade fått en varning på. nu sitter jag här, slutade vid halv 7. ska väl ta ngt att käka, sen imorn börjar ja tidigt igen o slutar kring fyra. sen match är uttagen men inte i start truppen! BAJSIS. men kommer väl kanske få spela lite, annars blir jag suuuuuur! åka till lotorp och bara glo på, NEJ TACK. vill träffa marcus, 3 dagar sen nu :/ inget imorn heller, torsdag ska ja träffa honom om ja inte måste jobba kvällen då...annars måste ja vänta tre dagar till. BLÄKIS! :( hare fint! pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0