söndag

ska snart iväg o kolla på fredrik konfa, sen hem o slänga i mig lite mat och byta om sen åka och göra det som är de bästa som finns :) spela forbolllll, mot vadstena idag :] heja oss rå! imorn äre praktik...ska bli jätte roligt. de ända som suger lite är att ja inte komma träffa älsklingen på ett tag nu. nästa helg nästa gång kanske :( buhu. sen nu har ja pratat med tojja, känner mig feting irriterad. seriöst! asså fjortisssssssssss, gah! skulel vilja ge dig smäll! nej nu ska ja inte sitta här och skriva ner mitt hat och min irritation x'D . ska dricka nu, sen ska vi åka :) peace and looove

 

M.J <3

Kommentarer
Postat av: tojja

2009-05-19 @ 11:42:06
URL: http://isuperman.blogg.se/
Postat av: tojja (igen)

oj, blev fel förut,

men den där lilla fjollan ska bara skita i allt! hon kan gå och dö eller ngt :) skulle inte bli ngn skillnad :)

2009-05-19 @ 11:43:11
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0