2 dagar kvar innan fredag :)

Vart en slapp dag idag, rullat köttbullar och städat haha! sen nu sitter jag hos marcus och väntar på att han ska komma hem. blir kvar här till typ sex. måste pallra mig ner till skolan och träffa kerstin med!! fan orkar inte skolarbete nu, men måste. får fixa det imrogon, sen måste ja ta tag i mitt bok läsande som går rent ut sagt åt helvete just nu, skojar inte! men måste fixa de nu annars blir de inte kul sen, i know.
gymmade igår och hade sådan tur att ja sprang in i julia och kimie där så kunde köra lite med dom. roligt roligt.
men nu kommer ja inte på ngt mera roligt att skriva, känner mig tråkig skriver inget kul! illa illa. längtar till fredag, men nu ska ja läsa lite bloggar sen umgås med macke, om han kommer ngn gång!!!!!
Här får ni en riktigt bra låt! skön som fan och fettt fest sugen av den blir man rå! haha

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi har inte festat tillsammans än!!! =(

2009-11-12 @ 19:26:33
URL: http://sarahklarstrom.blogg.se/
Postat av: Jossan

illa :(

2009-11-12 @ 19:30:11
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0