aaaaalloj

sitter här och caféworldar lite nörd som jag är! men nu får de vara bra, nu ska jag ägna några minuter åt bloggen. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. praktiken vet ni ju att jag varit på och det var mycke mera folk idag. roligt roligt. sen har jag gymmat med, men det visste ni ju också att jag skulle göra för det skrev jag ju om igår. så idag har ja varit duktig. nu ska ja snart keka lite köttabullar och "päramos" som farfar säger. det betyder alltså potatismos för den som inte förstår. pära = potatis på gammaldags östgötska eller gammaldags svenska bara kanske? jag vet inte. men nu vet ni vad pära är, tänk vad man kan få lära sig intressanta saker av att läsa min blogg. innan jag kryper ner i sängen ikväll ska jag färga håret, inget märkvärdigt ska bara ha i mörkbrun färg. mitt hår känns så urtvättat nu, blä. men det skare bli ändring på! sov dåligt inatt för jag inbilla mig att jag hörde en mus jävel hela tiden. som jag nämnt tidigare har jag haft en mus på rummet. hade det förra veckan och förra hösten/vintern hade jag det också. vidrigt är det! har iaf massor av plast påsar bakom min byrå på rummet. av ngn märklig anledning lägger jag påsarna jag får när jag har shoppat där bakom. har till och med ica och willys påsar där. men då inbillar jag mig att dom prasslar hela tiden för det var så det lät förra veckan när jag insåg att jag hade fått äckel-besök. så precis när jag somnat till igår vakna jag och typ hyperventilerade av ngn anledning för jag trodde jag hörde någonting så jag sprang upp och hämtade en list jag har stående mot garderoben just för att kunna skrämma möss, sen började jag att slå bakom byrån helt förtvivlad men ingen mus kom fram så jag insåg att jag troligen bara var trött-förvirrad. men innan jag la mig igen tvingade jag pappa att sätta upp fällan. så när han gjort det somnade jag. men vaknade kvart i 2 inatt igen. låg vaken ett bra tag och inbillade mig ljud. tillslut somnade jag iaf på ngt sätt. jag är så knäpp. men det värsta som kan hända är ju om ja vaknar med en mus i huvudet ngn natt, då skulle jag dööööö

men nu är maten klar
pussän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0