connie talbot

har suttit och tittat på youtube klipp nu i hundra år. massa från britian got tallent eller vad det heter. hon connie är ju så jälka underbar. 6 år och när hon sjunger my heart will go on smälter man ju. skojar inte. helt amazing rå.

men nu ska ja krypa ner i sängen och kika på tv en stund sedan sova så jag orkar morgon dagen med. håller tummarna att jag hittar några skor och kanske ngt mera fint i klädes väg (a) när jag har pengar kommer det nog bli svårt att hålla sig ifrån det även om jag kanske borde med tanke på att det snart är jule tider. men men.

godnatt :)


AWESOME ELLER VAD?


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag har beundrat den där flickan sen första gången jag hörde na'!

Den där videon får mig verkligen att börja gråta :o

2009-11-12 @ 23:52:03
URL: http://sarahklarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0