FREDAAAAAG

äntligen fredag!
ikväll ska ja bara ta dt lugnt och titta på idol sen får vi eventuellt besök. mest mor och far!
marcus kommer även till mig ikväll. han kommer dock senare för han ska repa först så
vi får väl hoppas att jag är vaken annars får han gå helt enkelt, ja visst vet ni

imorgon fyller marcus mamma 40 år, grattis :) så då får det bli 40 års kalajs. annars
så vet jag inte vad som händer denna helg, ingenting. vila och sova. har varit helt
slut sen i onsdags så känns som ja verkligen behöver få min sömn för att orka med
hela nästa vecka. längtar efter jullov, är redan trött och har bara haft 1 veckas praktik
haha, illa! 3 veckor kvar. känns långt men ändå inte. måste sätta vart och läsa i min
bok med, män som hatar kvinnor. erkänner att det går ganska sakta just nu. ska vara
utläst 3 december. tiden går fort så de är inte så långt som det känns.

längtar efter julen, längtar efter nyår, längtar efter 4 mars, längtar till jag fyller 18
kan tiden gå liiite snabbare tack?
här kan ni njuta av kungarnas uppträdande igår på EMA. så bra!! dom är så duktiga.
gud blir helt stirrig när jag ser på det. kan inte fatta att ja ska se dom på riktigt!
och dom är så fina, herregud! njut :) för det gör jag



tack för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0