friday i'm in love

sitter hemma hos macke och kikar lite på ullared just nu, vet inte om det är repris elr ngt för jag tror jag har sätt detta avsnitt, haha. men har iaf färgat mackes hår, brunt så nu håller han på att duscha ur färgen sen får vi se resultaet. men tror nog det blir bra!

nu är praktiken över, fick en bio biljett för att jag varit så dutti och sen har jag fått extra jobb där så dom ska ringa in mig typ på helger och så när dom behöver hjälp. så himla bra, extra pengar och allt liksom. strax börjar idol, så marcus och ja ska titta på de och ha de mysit och äta chips som vi köpte förut, haha :) ha en bra fredag, de ska jag :) söndag äre första advent med. uuunderbart!!! (blir ingen rolig bild för ja sitter vid bubbas dator)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0