HATAR MITT KNÄ

usch blir så deppig av att tänka på mitt knä....känns som att jag inte kan planera eller tänka ngt framåt eftersom jag troligen kommer att operera mig inom en snar framtid och det gör mig också dödligt nervös. blä! vill inte. sova på ett sjukhus helt ensam och sen få jätte ont efter, nej bläkis allt skrämmer mig. sen nu när jag började smsa med jessica och fjällen blir ja ännu mera deppig! ja vill ju åka skidor men kommer kanske inte kunna...tänker åka med iaf och chilla och umgås med min familj och min pojkvän, dock kommer jag ju bli dödligt sugen på skidor! näh fuck mitt knä!!! förstör allt, varför skulle korsbandet gå av på mig? vad har ja gjort för att förtjäna det? INGENTING. bajs korv

nu tänker ja inte tänka mera på det. är hemma nu från linkan och allt. bion (new moon) var sjukt bra! edward är så jävla snygg sexig underbar drömkille (även om ja har en bra kille själv men iaf) att man bara vill döööö. nej inte dö, men han är sjukt sexig. när han ska kyssas och ha sig, han mellan 2 vita lakarn asså, seriöst. eller lakarna behöver inte änns va vita, men ni fattar :D så nu har jag också sätt den filmen och ja längtar redan till nästa!! vi har lite gäster här, mamma och pappas vänner sen deras son som fredrik känner. så ja behöver inte vara så social. känns lite skönt, är verkligen inte på humör. har väldigt ont i huvudet och har haft det hela dagen. fy! vet inte om det är gårdagens bravader som satt sina spår, men så mycket blev det inte så känns inte som det borde vara det. eller så är jag bara väldans trött, vet inte. känner bara för att lägga mig under täcket och dra det över huvudet sen ligga där 24 timmar i sträck. ska ringa macke innan jag gör det, fast ja vet att han inte kommer ha tid att prata tänker ja envisas och ringa, iaf en gång. hehe. slänger upp några bilder från igår nu!


FIA NERSPRUTAD SÅKLART :)


seriösa, ohja :)


puss älsklings gumman :)


sötaaan


coooola

"in your shadow I can shine"
14 veckor 5 dagar kvar
caaaan't wait! älskar älskar älskar er längtar längtar längtar efter er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0