heeelluj

sitter här och fryser och har jääte ont i fingret. skärde (ja vet att det heter skar) mig i fingret idag, och nu bet ja bort skinnet eller hur ja ska förklara så nu gör det jätte ont. får väl skylla mig själv men gör ändå oooont. sitter och diggar relient k, vilket är riktigt bra! jag och fredrik är ensamma hemma för mamma och pappa är på ålands kryssning med mammas jobb dom åkte imorse och kommer hem igen imorgon kväll. så vi ska klara oss sjäälva vilker ja tror vi kommer göra, haha! jimma kanske kommer och sover hos fredrik eller vad han snacka om, jätte intressant ingenting ja lägger så mycke energi i. ska bara laga mat ikväll annars inga planer. tänkte plugga lite på turismen så antar jag måste göra det, sen imorgon eller på onsdag ska ja försöka få kontakt med kersin så jag vet hur jag ska renskriva det! får se om det löser sig men antar jag.

onsdag ska ja åka till sjukhuset med och träffa en läkare angående mitt knä. lite nervöst, kan vara så att jag får veta när jag ska operera mig. får obt i magen av att tänka på det men måste göra det. senast förut när ja gick av moppen så böjde sig knät. har inte gjort det på jätte länge, men det gör så sjukt ont fyfan. och ibland på praktiken knäpper det till i det och sen får ja sjukligt ont, så måste göra denna operation. jag vill ju tillbaka till fotbollen med. sen på onsdag ska ja fråga marcus om ja kan sova hos honom :) hihi. annars ses vi inte på länge ju, för imorgon måste ja heeeem efter gymmet. nu känns de som ja skriver ointressant så ska nog sluta skriva innnan detta blir en lång bok. hejdå bloggen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0