heej alla glada

hem kommen från skolan. hatar när man kommer hem och är jätte hungrig på mat. sen säger mamma "vi ska äta sen, du får ta en macka nu" hatar det hatar det hatar det. haha! tog iaf en lussebulle så man blev lite mindre hungrig. idag kom man tillbaka till skolan med efter 5 veckors "uppehåll". roligt att komma tillbaka till det vanliga och träffa kompisarna. de har ja nog saknat mest tror jag. man blev så himla osocial på praktiken kändes det som. de va liksom "vakna-praktik-dödstrött-hemochsova" ah ni fattar. men allt drog igång med en jävla fart och ja känner mig sjuuuukt stressad just nu med allt. har en hel jävla back packing resa som ska vara klar till slutet av veckan och innan min turist lektion idag hade ja bara en halv planering. men körde på raceeeer så att nu har ja iaf kommit en liten bit in. men ja kom på att på torsdag morgon skulle kersin hjälpa mig med budgeten och lite som ska vara med också men ja ska ta en körlektion då så ja vet i fan när hon ska hjälpa mig med det då. ackjaackja. hoppas iaf det löser sig. sen har ja ett jävla kartprov som ja måste göra med. så ja ska plugga på de som fan snart sen kolla om ja kan göra det på onsdag på resursdagen kanske. palla ig i betyyyyyg :o då börjar jag gråta, haha. kom igen josefin kämpa! annars har de inte hänt överdrivet mycket saker. och igår åkte ja till macke som ja skrev att ja skulle, så vi kikade på tv och sen låg ja på spikmatta i hans säng. skit ont först :o men sen blev de skönt, haha! men nu ska ja plugga på de där helvetet :( BLÄ

imorgon ska ja ta mig ner till gymmet med.....vart är min motivation? booorta


Kommentarer
Postat av: Vickan

Jag såg din fråga hos Kenza, jag vet inte om hon svarar på det, hon har skrivit det tidigare att hon började i skolan ett år tidigare så därför slutade hon tidigare.. nåt sånt.. :)

2009-11-30 @ 19:31:40
Postat av: Anonym

jaha, fan vad snällt att du svara :D haha! då får ja ihop det :)

2009-12-01 @ 17:00:51
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0