hejhejjjj

eddie åkte på idol igår, men hade inte gjort mig ngt om reza åkt :D okej, kul för er som inte tittar på idol men iaf dom två var respektive är de sämsta. var iaf i ljungsbro igår, de var roligt. träffade hanna och fick god mat och så. åkte hem vid kvart i 12 och då hade macke fått för sig att ta bussen till mig som går halv 1. så vi väntade på han vid busshållsplatsen och sen fick vi även med honom hem till oss. så han ligger i min säng och spelar spel på min mobil just nu, nöööörd va :o

dagens planer är noll. macke och dom har fått studio nu, skit kul för dom. han skulle egentligen ha fixat med studion igår men det vart massa krongel dom fatta inte riktigt hur den funka sen dissa roggan eller ngt, haha! så dom ska väl spela in idag antar jag. kanske åker till marcus ikväll, senare! men som sagt så är det viktigast att dom spelar in nu när dom har chansen så jag ska försöka hålla mig i utkanten! så nu ska ja springa ner och göra frukost till oss :) han ska hem snart, tyvärrrrrrr, haha

PÖzZZzz


tojja och jag i 8an ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0