hmmmm

har kollat på det dära programet kenza och foki vad med tidigare i veckan. kissie skulle med kommit men hon dök inte upp. skönt om ja ska vara ärligt, kom igen! bitch som lossas vara ngn annan än hon är och klankar ner på alla andra som om hon skulle vara världens snyggaste, haha! tycker dock det är lite roligt att läsa hennes blogg ibland men mest kommentarerna eftersom alla är så arga på henne. själa bloggen är ju tråkig hon skriver ju ingenting roligt, bara saker om sig själv. kissie måste ha världens sämsta självkänsla eftersom hon hela tiden måste bekräfta sig själv som om hon vore våran gud liksom. HAHA säger jag :)

jag tycker däremot att kenza är skit bra och har en jätte rolig blogg. läser hennes blogg varje dag :) snygg som fan;)! så försår att kissie är avundsjuk på henne alltså. Fokis blogg har ja bara läst ngn gång, inte riktigt min grej.

nu har jag fått skriva min åsikgt i bloggvärldens kändisar! snart kommer även jag sitta där i tv med dom, nejvars :) i mina ögon är kenza bästa bloggaren :) litet + att hon med har stort intresse för tokio hotel.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Kissie är bra på det hon gör, hon vet hur man fångar folks uppmärksamhet. Hon vet vad hon gör och skrattar nog åt alla som klagar på henne :p

Fast hon går ju verkligen för långt må jag säga!

2009-11-14 @ 22:04:39
URL: http://sarahklarstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hon är säkert duktig på det hon gör, men på det sättet hon trycker ner folk tycker jag är sjukt fel. Man ska inte bete sig så tycker jag :s

2009-11-15 @ 12:03:11
Postat av: Anonym

hur fan hittar man kissies blogg? xD jag vill se vad det är alla snackar om :O

2009-11-15 @ 20:00:59
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0