just one day left

imorgon är asså sista dagen på detta års praktik, har varit ute i 4 veckor! känns inte som de fast ändå känns det dom det eller hur ja ska förklara det. lär ganksa konstigt det där...haha! just nu sitter jag hos marcus, har planerat att ta sex bussen så ja hinnet träffa han lite så ska väl göra det. sen ska ja hem och baka ngt mumsigt som ja kan bjuda alla snälla människor som har tagit hand om mig dessa veckor på. allihopa har varit jätte gulliga :) så ngt mumsigt ska ja väl få ihop antar jag. förövrigt har ja inga planer för helgen! morfar på lördag och fira honom eftersom han har fyllt år i veckan, men de är nog de ända faktiskt. på söndag är det första advent med. så mysigt! vill bara ha snöööö också, men det lär vi inte få ngn :( buhä!
har iallafall fått extra jobb på min praktikplats, känns skit bra. tjäna lite extra pengar vissa veckor och sådär. nästa onsdag, inte den som kommer men den efter det ska skolan till sthlm med kom ja på. elller inte hela skolan, men båda turist/hotell klasserna och båda hotell/restaurang klasserna! så ska bli roligt. studiebesök på arlanda och sen shopping i stan, så ja har bestämt mig för att handla mina julklappar där och då, känns som ett bra tillfälle. ska handla till alla på NK! nej vars. men vore ngt va. dagen efter är det lasse winnerbäck konsert meee, tsm marcus :) sen vet ja inte om ngn mera ska gå med oss? ingen av mina vänner vad ja vet men sen vet än ju aldrig vad han planerar liksom. men nu ska ja sätta på ngn film tror ja, om ja hittar ngn intressant! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0