phantomrider

nu har jag precis gjort två lax mackor till pappa :) farsdag idag som man nästan glömt bort lite.
har inte fixat ngt till honom, men mamma hade köpt gravad lax och det älskar han så jag och
fredrik har gjort två mackor till honom nu eftersom han älskar det så mycket. lite gulligt så
där. sen ska han få en choklad bit det står pappa på med, mamma hade hittat den igår och
köpt så vi kan ge den. men han behöver ju inte få veta att mamma köpt den, haha!

johan och vickan har i arje fall stuckit nu. käkade lite snacke, fika och så. trevligt. han iaf
träffas en stund. nästa gång blir äl till julen? fan så ja längtar till julen! kan inte tiden gå lite snabbare.
längtar helt galet, det är så himla mysigt. det bästa som finns! hoppas av hela mitt hjärta att
det blir snö till julen med. det är mera än en månad kvar. men det kommer att gå fort.
3 veckors praktik kvar. sen är det typ 3 veckor i skolan, men dom kommer gå fort för det
blir mest roligt att komma tillbaka till skolan tror jag, få träffa alla. saknar redan massa av
kompisarna och då har jag tre veckor kvar. shitans va. men som sagt tiden går nog snabbt.

har snart tjatat sönder humanoid skivan tror jag. eller nej JAG tycker inte den är uttjatad.
men min familj är trötta på att höra den. men serri jag älskar alla låtar galet!
jag lyssnar i mobilen hela tiden jag kan, när jag går, cyklar, springer, åker buss, är hemma,
i bilen, hela tiden. brukar alltid vara ngn låt som man inte tycker om, men ja älskar alla :)
så nu ska ja börja lysssna på tycka humanoid tror jag, samma melodi men annat språk.
påtal om tokio hotel så har mamma bokat hotell till 4 mars nu åt mig henne jessica och sen
en person till som antagligen kommer att bli en vän till mamma. nu ska vi bara hitta ett tåg
eller buss som går upp till sthlm TIDIGT på morgonen den 4 mars. haha, ja blir helt sprallig
när jag skriver om det och tänker på det.

men kom på en annan sak nu med när jag skrev om bokning. i har premilinärt bokat en stuga
till branäs i början av januari, asså precis efter nyår. marcus ska antagligen med och eventuellt
hela hanns familj :) jag vet ju inte om jag kommer kunna åka, men ja hoppas det. annars
följer ja med iaf för det är ju msyigt att bara vara där plus att om marcus familj följer med
har jag umgänge eftersom anna inte åker skidor. så tror allt blir bra hur de än blir.
så himla mysigt att ha med marcus i vilket fall som helst. hade en helt underbar vecka förra
året. så nu har jag massor att se fram emot. minus den där knä operationen som ja inte
har ngn aning om när den kommer att bli av. inte så jag är invalid på konserten iaf.
så i värsta fall gör jag den i vår. får se vad läkarn säger 25:e när ja ska dit. skiter i om ja måste
vänta länge, jag ska inte va invalid på konserten inget ska stoppa oss nu :) hihi

men nu har ja skrivit långt i brist på annat att göra 8D
haha. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0