söööndag

nu har jag hittat till denna dator ännu en gång. har inte hunnit sitta här ngt idag för jag har styrt med olika saker i stort sätt hela dagen. ja vaknade rätt tidigt imorse tjugo över nio tror jag klockan var, så gick jag upp vid halv tio sen tog jag en tallrik havregrynsgröt (såå gott på vintern och sååå nyttigt) sen slängde ja på mig en jacka och gick en riktigt lång promenad med tokio hotel dunkandes i öronen. så himla skönt det var! 5 kilometer blev det, så har varit riktigt hurtig. sen han ja bara hem igen så började jag med mitt lussebullsbak, första advent idag = lussebullar (L) . så jag bnörjade plocka fram allt och smälta smöret sen upptäcker jag att vi inte har ngn gäst. vad är en lussebullsdeg utan gäst? det är ingen lussebullsdeg. så ja sprang förtvivlat till farmor, men hon hade ingen gäst. så då fick pappa och ja sätta oss i bilen och åka till åtvid och köpa det. för ja skulle ha mina lussebullar. men då startade iaf inte bilen så vi fick knuffa igång bilen, jobbigt! men fick iaf igång den sen. så var och köpte det och sen har ja bakat lussebullar och lyssnat på julmusik. hur mysigt som helst asså!! så de blev 55 bullar. antar att det räcker ett tag in i december iaf :)

nu har jag plockat iordning på rummet. ska inte riktigt säga städa, för det är mera plockat irodning. gårr igenom mina kläder och hängt in dom fint som de inte gjorde innan (!) . men nu är det lite mysigt med stjärnan i fönstret iaf. igår var det ingen mysigt eftersom allt runt omkring såg förjävligt ut, haha! men jag har iaf hunnit fixa alla punkter som jag skrev igår. nu ska ja snart åka till marcus, så ska gå ner och äta ngt sen ska fredrik eller pappa köra ut mig till bussen :) imorgon är det skola igen...jessica och ja ska ha uppvärming :o hjälp. kom på de förut. ja ska inte änns vara med. haha! dom får köra alla mina får kom hem elr ngt som uppvärmining :D men nu ska ja gå ner och rota fram ngt att äta


promenad


lussebulllaar


jag just nu


pusshejsss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0