tröttis

skönt att måndagen är slut nu, ja iaf nästan. tycker inte om måndagar dom är deprimerande, men som sagt nu är den över. haft ganska lite att göra på praktiken idag. så fick sluta id 3 så ja sprang till bussen och han med 7 min över 3 bussen. riktigt förånande, trodde inte jag skulle hinna men det gjorde jag. brabra! nu har ja nyligen duschat, skönt! ikväll ska ja bara ta det lugnt, titta på tv och sitta här sen lägga mig tidigt. somnade sent igår torts att meningen var att ja skulle somna tidigt. låg och kollade på mammas pojkar! tim är så snygg, haha :) annars är ju det där programet en aning patetiskt, haha! ofta man låter sin mamma vara med och säga vad hon tycker? vem fan bryr sig det är ju inte mamman som ska bli kär och alla tjejer är så jävla töntiga x) skulle aldrig ställa upp i ett sånt program, gör ju bort sig själva :p haha!

saknar marcus lite fast attt ja träffa honom igår :( vet inte när vi ska ses nästa gång. imorgon ska jag iaf vara duktig på gymmet så hoppas att träningsverken går över till imorn. kanske kan träffa han på onsdag :) men men. ska dra mig, PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0