godmorgon

sitter här i min sov tröja och mina gamla jogging byxor som jessica och jag sydde till konserten den 3/4 ;) haha
ska åka ner till åtvid och träna idag, vet inte riktigt hur jag ska komma ner? min moppe är det punka på.
antar att det får väl bli med buss kanske, hade jag haft min moppe hade jag tagit den ner för jag känner inte för buss. men ah, de löser sig.
är inte på sånt humör så jag känner för att fixa mig, skulle vara skönast att gå runt så här hela dagen. men nej, det ska jag inte göra. någon ordning får det vara.

igår blev en lugn kväll och jag la mig tidigt. kollade på grannfejden sen kröp jag ner i sängen. kollade en stund på ngt fotbolls program men sen orkade jag inte mera. så jag tror jag somnade innan elva faktist. skönt ju :)
marcus ska följa med mig hem sen efter jag tränat, myspys :) så antar att han blir här inatt med! får se vad vi hittar på. jag får ladda ner klart Johan Falk filmen som jag aldrig ladda ner klart igår. stoppade den för att internet blir så segt. men jag får ta och ladda ner den klart idag :)

nu ska ja kolla när det går bussar :) pussss


Jessi and me i 9:an ;) haha! tokio hotel-tiden x)

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

ska du se TH när de kmr? :P

2009-10-27 @ 14:16:43
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0