gud, längtan

sitter här och diggar med till durch den monsun :D länge sen jag lyssnade på dessa låtar nu alltså :)
längtar så himla mycket till mars, hoppas verkligen att tiden går fort nu. den måste göra det!!

har blivit erbjuden om att hjälpa till och servera lite på en fest på lördag. tjäna pengar. men har fått besluts ångest. för jag skulle kanske hem till vilma då och festa lite. vet inte vad jag ska välja? pengar behöver man ju alltid. jag får se, måste höra av mig ikväll senast. ska fundera lite till. näst nästa helg har jag med blivit inbjuden på fest hos natta. men jag vet inte hur det blir då heller. för anna ska kanske ha 40 års kalas då om ja fattat allt rätt på macke. men jag får se. skulle vilja gå på den festen för det är massa som ska dit. man kanske hinner båda? ae ja vene. det löser sig antagligen :) nu är min film ja laddat ner strax klar. blev en johan falk film, en av de nyare. vet inte hur ny. får ladda ner en till nu när jag sätter på den andra :) pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0